• Wpisów:199
  • Średnio co: 12 dni
  • Ostatni wpis:6 lata temu, 22:37
  • Licznik odwiedzin:37 030 / 2551 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
Dawno mnie tu nie było. Egzaminy, majówka w Paryżu, trzy dniowa wycieczka i układanie związku. Ale mam nadzieję, że teraz będzie trochę luźniej. Zbliżają się wakacje, koniec gimnazjum, wybór liceum. Nadal nie mam pojęcia, gdzie iść do liceum.Pomyśli się nad tym w środę tak ostatecznie. Mam nadzieję, że już więcej nie opuszczę pingera na tak długo. Stęskniłam się.
A tu dwa linki, jakby ktoś miał ochotę poczytać. Blog mój i pewnego wartościowego chłopaka:
http://noteviddia.blogspot.com/
http://wojciechstatek.blogspot.com/
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 
Wszystkim chciałabym złożyć życzenia.
Dużo zdrowia,szczęścia, wesołuch świąt Wielkanocnych!
Mona
 

 
Dawno nie pisałam, nie wiem czemu....
Za cztery tygodnie egzaminy, a ja nic nie umiem. Boję się strasznie tego, nie wiem czy dobrze je napiszę.
.......Jestem zakochana.......
A co gorsze na odległość. Wiem, że nie każdy wierzy w miłość poznaną przez internet, ale ja uwierzyłam.
  • awatar Mika Kim: Ciężko to stwierdzić... raczej udana.. ale to nie takie proste... a Twoja udana?
  • awatar Mika Kim: Skąd ja to znam, miłość na odległość. Na bardzo dużą odległość...
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Wczoraj byłam w Berlinie<3 Miałam kupić coś z kpopem i nic nie znalazłam. Chodziłam po dwóch galeriach i nic nie było. Za to byłam w azjatyckim supermarkecie. Mam takie dwie fajne miseczki z pałeczkami i łyżeczką, do tego jakieś dwie zupki. No i mój pyszny napój o smaku liczi. mniam
Hahahaha mam kilka gazet po chińsku, co z tego, że nie wiem co tam pisze xd
Kupiłam sobie dwie płyty Green Day i My chemical romance.

A tu macie zdjęcie pysznych pączków
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Czyżby ta przyjaźń się rozsypywała?
Boli, bardzo...
Nie chcę, nie wytrzymam kolejnego bólu.
  • awatar sleeping_sun: Tą ściągam. ^^ Odcinki na www.doramax264.com/ a napisy na www.dramawiki.home.pl/bakafansub/
  • awatar sleeping_sun: Flower Boy Ramyun Shop akurat oglądam z napisami polskimi, jestem aktualnie na 9 odcinku i czekam na tłumaczenie. ^^ A ogólnie to rożnie oglądam, raz z angielskimi napisami a raz z polskimi, zależy od dramy.
  • awatar ProtectorOfTheRealm: Nie wiem. Po protu "to" jest smutne. <gdybym tylko wiedziała czym jest "to">
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (5) ›
 

 
Już nie mogę się doczekać. Byle dotrwać do 21. Akurat mam rekolekcje więc dam radę^ ^

czyż oni nie są słodcy?
<3
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (7) ›
 

 
Do następnego czwartku mam wybrać imię do bierzmowania i tu pojawia się problem.
które najlepiej pasuje?
Monika Joanna Aniela
Monika Joanna Estera
Monika Joanna Daniela
Monika Joanna Rita
Monika Joanna Rozalia
słucham ciągle tego<3
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (9) ›
 

 
100 pojęć na historia, 40 dat w sumie jak nie więcej. Mapa fizyczna Polski z 60 obiektami, kartkówka z matmy, angielskiego. Po prostu świetnie....

Na pocieszenie Lee Joon
  • awatar Hyosung.: oj ma to coś w sobie bez wątpienia <3
  • awatar Satsuko-chan: Ahh.. trzeba przyznać, że ma on w sobie to coś ^ ^
  • awatar Da Hee.: Joon.♥ Mam to samo -,- 4 kartkówki i 3 sprawdziny na tydzień.
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
więc płacz z księżycową nocą
spoglądając na iskrzące gwiazdy
i na zawsze pamiętaj,
że miłość to ból

Rok temu było trzęsienie ziemi w Japonii. Jakie to niesamowite, że ci ludzie tak sobie poradzili. Odbudowują dzisiejsze miasta. Mam nadzieję, że już nigdy nie będzie takiej tragedii.

Od jutro ograniczam siedzenie na laptopie. Zaczynam robić notatki, testy. Muszę poprawić swój styl pisania, by się dostać do tej klasy dziennikarskiej.
  • awatar Gość: To już rok minął? Ale ten czas leci... Oni naprawdę świetnie sobie poradzili, szkoda że my tak nie umiemy, tu w Europie. Załamujemy się od razu, po byle katastrofie samolotowej... Ostatnie zdjęcie - zakochałam się:).
  • awatar Gość: @.♥ gotta be you ♥.: och, no pewnie, trzęsienie ziemi w Japonii jest świetne, co nie? ?<3 :*** też mnie dodaj do obserwowanych, to takie słitaśneeeee ;*** ja pierdolę. też powinnam ograniczyć siedzenie na kompie..
  • awatar `.serce pełne twoich uśmiechów. ♥: • świetny wpis. < 3 zapraszam do mnie ! + mile widziane komentarze . ; **** jeśśli ci się u mnie spodoba , dodaj do obserwowanych i znajomych < 333 ♥♥ + sorka za spam . < 3
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Key!!!!!!!!!!!!!!!!<3
Podobają mi się jego zielone włoski ^ ^
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (5) ›
 

 
Przez te ostatnie dni dużo się działo.
W czwartek zgłosiłam się robić kronikę szkolną z koleżanką, więc tak oto musimy zrobić od początku tego roku szkolnego.Dziś byłam na dniu otwartym i strasznie mi się podobało. Ludzie mili, rówieśnicy, którzy też przyszli na dzień otwarty widać, że też może będą spoko. Przy okazji wstąpiłam do brata do szpitala. Debile od wczoraj nie zrobili mu żadnego badania, a ten siedzi z bolącym brzuchem i cierpi. No ale to jest nasza służba zdrowia.
Dominika jak to czytasz to wejdź na to gg!!!!!!!!!!
 

 
Nie miałam dziś ani chwili wytchnienia. Najpierw szkoła później robienie prezentacji na konkurs historyczny. Spotkanie do bierzmowania i tak oto jestem teraz w pokoju i za chwile idę spać. Na dzień kobiet dostałam tulipana i egzaminy gimnazjalne. hahahha dziękuję tato!
Czerwony tulipan cały wygięty stoi w wazonie na toaletce xd. Chłopacy się postarali bardzo. hahhaha
szkoda, że my im kupiłyśmy fajne latarki i zaprosiłyśmy na kręgle.
no ale takie życie....
 

 
Nic mi się nie chce. Mam dość tej całej nauki, a to dopiero przede mną wszystko.


B.A.P<3
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Nie wiem do jakiego LO iść. Z jednej strony chcę iść do klasy dziennikarskiej, wiem, że tam są praktyki w radiu, redakcji.Więc fajnie, ale z drugiej nie wiem co ja chcę robić w życiu. Klasa humanistyczna daje wiele możliwości później, ale czy po dziennikarskiej będę mogła iść np na prawo? To jest chore, dziś nawet mi się śniło, że poszłam do jednego liceum i to była masakra. Nie wiem czy to tak jakby proroczy sen...nie mam pojęcia.
Ja chcę już wakacje, obóz, słońce, plaże. Niech już będą za mną te egzaminy i wybór liceum
  • awatar Aiko Miko: ^^ aaa he he i tak bedziecie sie czesto widywac
  • awatar Aiko Miko: o no to nawet jeli bedziecie w innych klasach to sie spotkacie na przerwach ^^
  • awatar Aiko Miko: hmm moze sie jakos dogadacie ^^ macie jeszcze ciut czasu na to moze razem sie spotkacie i obgadacie to, popatrzycie na szkoly i ich profile :)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (7) ›
 

 
Schodzę rano na dół i tata się pyta co chcę z Niemiec. A ja takie wtf? ja też chcę jechać. Moja mama nawet się zgodziła, ale ja stwierdziłam, że jak nie jedzie do Berlina tylko do mniejszego miasta to nie pojadę. I tak poszłam na cudowną kartkówkę z matmy, której prawie nikt nie napisał. A miałam przeczucie, aby jechać.... grrr
Ale rodzice mi obiecali, że jak zrobi się cieplej to pojedziemy do Berlina.
  • awatar Nisaka: Świetny ten ze szminką. xD
  • awatar Gość: chciałabym tam pojechać ^^
  • awatar Avren: Fajnie ;3 Szkoda tylko, że jednak poszłaś do szkoły.
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (5) ›
 

 
Jestem wielce zszokowana! Moja Agata, grzeczna, wiecznie się ucząca przyjaciółka ściągała dzisiaj na biologii. No znaczy ja musiałam otworzyć podręcznik, bo ona nie miała jak xd
Przechodzi na złą stronę mocy przeze mnie xd
Jest fajnie, piszę z kilkoma Tajwańczykami i z Koreańczykiem. Od czasu do czasu z Japończykiem xd Very good^ ^
Lecę oglądać dramę Secret garden
  • awatar louise: oo, też bym chciała popisać, ale siem wstydzem ;3 secret garden < 3 błękitny toner, ale jak si zbiorę to pójdę po farbę ;p
  • awatar ProtectorOfTheRealm: Ja tam na interpals'a wchodzę od do czasu, ale jak już wejdę to czuję żeby chciało mi się z kimś gadać, szczególnie, że muszę się wspomagać translatorem.
  • awatar ProtectorOfTheRealm: Demoralizuje się dziewczyna xD
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 
Mam dość już szkoły. Jutro mam kartkówkę z historii, na którą jeszcze nic nie umiem xd Muszę ją napisać dobrze, by mieć tą piątkę na koniec roku. Jeśli mi się uda to z ocen chciałabym mieć piątkę i jak zrobię prezentacje na konkurs to wtedy będzie śliczna szóstka. hahaha marzenie ....
A tu macie Teamina
  • awatar Gość: i nie ty jedna, też mam dość, ale jeszcze troche i ... Jakoś wytrwam. czy teamin ma skrzydła tam z tyłu ? Aaaaaa, już wiem to z Lucifera ?
  • awatar ryoshka: Śliczny! *.*
  • awatar Hokari~: ouououo ślicznie słońce :3
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (6) ›
 

 
Od dzisiaj chodzenie na rekolekcje, drogi krzyżowe, gorzkie żale.....już się cieszę.
Byłam u fryzjera, musiałam trochę wycieniować i ściąć końcówki. Grzywkę nadal zapuszczam, zobaczymy co zz tego wyjdzie.
Siedzę i rysuję Teamina w moim zeszycie o Azji.
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Jest już dobrze, olał mnie. No trudno się mówi, nadal w głębi serca jestem smutno, ale taki jest świat. Wiem tylko jedno, nie żałuję tych godziny na pisaniu i gadaniu. Było super i pozostaną mi dobre wspomnienia. Pisaliśmy dokładnie tydzień i zapamiętam to.Szanuję jego decyzje, niech będzie szczęśliwy!
Pozdrowienia i wszystkiego dobrego Lee.
  • awatar Avren: Prędzej czy później można się było tego spodziewać. Trzymaj się, Mona! ;)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
Wczoraj byłam na filmie "I że cię nie opuszczę"
Płakałyśmy zdziewczynami jak głupie, ale już nigdy więcej nie idę do kina w okresie walentynek. To smutne, widzieć tylko pary dookoła siebie
Piszę z takim Koreańczykiem od paru dni na skype. Bardzo go lubię, jest taki miły. Fajnie mi się z nim rozmawia. No i jest problem, że za bardzo się przywiązałam. Dziś mnie olał i z oczu poleciały łzy. Jestem głupia, ale bardzo go polubiłam i tęsknię za nim.
  • awatar Hokari~: my to kurwa jesteśmy nie?:D
  • awatar katy-chan: Mam taki sam problem - za szybko się przywiązuję.
  • awatar Avren: Traktuj to jako zabijanie czasu ;) Nie przywiązuj się do takich ludzi, bo to trochę trudne.
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Poszłam sobie ładnie do szkoły, wracam a tata mi mówi, że mój pies ma operacje. Sonia ma raka macicy. Jest stara i nie wiadomo jak będzie po operacji. Czekam aż zadzwonią, abyśmy przyjechali.
  • awatar Mona-chan: Dzięki dziewczyny, na razie jest wszystko dobrze, o ile można tak to nazwać. Gorzej ze mną i klęczenie moje, by nie wstawała.
  • awatar Satsuko-chan: Mam nadzieję, że wszystko będzie w porządku. Wiem, ile może znaczyć dla Ciebie piesek. Będę trzymać kciuki.
  • awatar Hokari~: misiu,będzie dobrze.!;3
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (5) ›
 

 
Przed chwilą skakałam ze szczęścia, po chwili wiedziałam, że nie mam się z czego cieszyć. Na interpalsie napisał do mmnie Koreańczyk, że mieszkał na Bielanach. Czyli niedaleko mnie. Dosłownie 20 minut jazdy samochodem. Napisał, że był na moim Oporowie xd Będzie w wakacje znów we Wrocławiu. I od razu może się spotkamy... ta marzenie. Jest taki ładny i ślicznie się uśmiecha na zdjęciach. W ogóle on nie mieszka w Korei tylko podróżuje rodzinnym autem. Jak ja mu zazdroszczę.
  • awatar Mika Kim: Ale cudownie, to życzę powodzenia! : ) na pewno się spotkacie.
  • awatar Mona-chan: @Avren: Avren myślę, że mówi prawdę, bo podał Bielany, gdzie mieszka dużo Koreańczyków, bo tam jest ich fabryka LG. Po drugie wiedział, że na Oporowie mamy cmentarz na górce.
  • awatar Avren: Czy ja wiem, czy jest co zazdrościć o.o Nigdy nie możesz być pewna jego prawdomówności. Jednak chciałabym, żeby była to prawda~
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 
Drogi Lee Joon chcę ci życzyć wszystkiego najlepszeg byś nadal tak pięknie śpiewał jak w It's War. Byś uśmiechał się szczerym uśmiechem, by spełniły się twoje wszystkie marzenia.
1o0lat Joon<3
 

 
Założyłam sobie konto na InterPals dzięki mojej Hokari^ ^ Zacieszam, zacieszam. Koreańczycy są tacy mili, mili i fajni^ ^ Jeden nawet się postarał i napisał dzień dobry po polsku*o*
kawaii...T_T zgon... cieszę się jak jakiś pokemon xd
  • awatar Zinger: Ja pomimo, że założyłam główkuje dalej nad swoim opisem <ok> XD Jaki masz nick? :3
  • awatar Yoshi~: W sumie to do trzech osób pisałam, co były zalogowane. Tylko do jednej napisałam, która była offline. Cóż xD
  • awatar Yoshi~: Gadałam tylko z jedną Koreanką. W sumie napisałam tylko do 4 ludzi, to tylko ona odpisała xD
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (12) ›
 

 
Uwielbiam oglądać filmiki z chłopcami z SHINee<3
Jacy oni są słodcy^ ^
Ostatnio mam jakiś beznadziejny nastrój, nic mi się nie chce. Jak mam wyjść z domu jestem chora. Przychodzę jak najszybciej. Siadam na łóżku pod ciepłą kołdrą i się grzeję. Zapewne to przez pogodę, ona chyba powariowała. Żeby było tak zimno? Ja chcę już wiosnę, a najlepiej lato.

Sto lat Kyu<3
  • awatar Die, My Darling: Miałam prostą i ją tak jakoś wydłużyłam (?!) Acz bardziej chodzi o obcięcie całych włosów. Wiedz, że jeżeli chcesz, to ja zawsze mogę cię wysłuchać. Masz gwarancję, że nikomu nie wygadam i cię nie wyśmieję, bo to nie miałoby nawet sensu.
  • awatar Die, My Darling: Raczej nie wstawię, bo nie potrafię ich póki co ułożyć w żaden sensowny sposób. Ale wyszło coś w tym stylu, tylko takie bardziej takie, takie, no wiesz... XD'' : http://www.myemospace.com/images/brown-emo-girl-hair-6.jpg Również mam beznadziejny nastrój. I to wredne, ale cieszę się, że nie jestem sama.
  • awatar ProtectorOfTheRealm: Słucham jedynie SHINee i SuperJunior, ale to tak sporadycznie, bo jakoś szczególnie nie przepadam za popem.
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (6) ›
 

 
Lubię pisać listy po angielsku^ ^ Hmm chciałabym mieć taką willę jak opisałam. Ogród japoński, z okna widok na plażę, łazienki z jacuzzi. Żyć nie umierać. I o dziwo na spr z anglika nie był tak źle. Dała nam dwie strony zadań i list. W sumie dwa listy w ciągu jednego dnia, super.
Siedzę i tworzę mój zeszyt Azji^ ^
Na spotkaniu do bierzmowania(na, którym zamarzłam) puścili nam filmik o prześladowaniach chrześcijan w Chinach, Indiach. Prawie się popłakałam, w oczach miałam łzy.
  • awatar sleeping_sun: Dyskryminacja jest nadal aktualna na świecie, ale zdecydowanie nie przejawia się takich skrajnościach, gdy w średniowieczu palono na stosie, bo uważano kobietę za wiedźmę albo gdy jej zachowanie było niepokojące kapłani byli pewni, że oni nie wyznawali chrześcijaństwa... Ja za to dzisiaj na geografii oglądałam film na temat tsunami i wszystkie te filmik były przerażające, a gdy jeszcze wypowiedzieli się ludzie z Japonii na ten temat to na prawdę ciarki mnie przeszły i do tego zdjęcia... Na koniec jednak napisze coś optymistycznego, każdy chyba marzy o podobnym domu. :D
  • awatar Die, My Darling: Nie mam pojęcia, ale te wyniki są złe. Przesyca je najgłębsza szatańska moc. -,-'' U mnie kiedyś historyczka na zastępstwie opowiadała o swoim przyjacielu misjonarzu. Również prawie się popłakałam. Nie mogę znieść okropności tego świata.
  • awatar Hokari~: ty byś się odezwała do Hokari a nie.;<
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (5) ›
 

 
Jest w cholere zimno, a my jutro jedziemy do CKP(CENTRUM KSZTAŁCENIA PRAKTYCZNEGO)Jestem ciekawa co mi w tym roku wyjdzie. W tamtym roku wahał się mój profil między humanistycznym i biologicznym. Zobaczymy jak w tym roku. Zmieniłam się bardzo i sama nie wiem czego mam się spodziewać. Zbiórka przed szkołą o 7.25*o* Powodzenia, będę musiała wstać o 6 no może o 6.25. Ale ja zamarznę, będę musiała ubrać rajstopy, spodnie, bluzkę, polar, kurtkę, szalik, czapkę, rękawiczki. Już odechciewa mi się zakładać tyle warstw ubrań.
Dziś na szczęście miałam skrócone lekcje o 12 już w domu. Przynajmniej pościągałam sobie zdjęcia biasów i uporządkowałam z nimi foldery.
Postanowiłam założyć sto tysięczny zeszyt tematyczny. Będzie o kulturze Azjatyckiej, no zapewne w 70% o kpopie. Mam już od groma takich zeszytów. Pierwszy to śpiewnik, drugi to do rysunków koni, trzeci do spisywania książek, które przeczytałam. Czwarty do gry na gitarze i japońskiego. Piąty do wklejania biletów, karteczek, naklejek i wszystkich małych pamiątek. Zapewne w szafkach są jeszcze jakieś, albo wyrzuciłam je jak remontowałam pokój w marcu.
  • awatar Die, My Darling: Spokojnie. Czy może raczej: przegotuj się na atak furii - to są liczby antyfanów.
  • awatar Avren: W cholerę zimno jest ;x Zazdroszczę ci, że skończyłaś lekcje o 12 *-*
  • awatar Hokari~: 1.dobrze ci tak!:C :* 2.mam też takie zeszyty,ale głównie z biasami itp.
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Wczoraj byłam w Empiku szukałam jakiejś fajnej książki z wątkiem w Japonii lub Korei. Było kilka, ale jakoś nie przekonała mnie jakoś żadna.Polecicie mi jakąś? Kupiłam za to Dengeki Daisy.

zakochałam się<3
  • awatar Die, My Darling: Ważne, że jest. :D
  • awatar Die, My Darling: A tak, pamiętam. Kochane były te rozmowy. XD Niech się zgodzi, niech się zgodzi!
  • awatar Die, My Darling: Dziękuję. Naprawdę, bardzo, bardzo. Aż mi się głupio robi, kiedy czytam te wszystkie miłe słowa. Gabryś... cóż, powstał z myślą o swoim imienniku. Gardzę sobą przez to, że nie mogłam go stworzyć jako zupełnie oryginalnego charakteru. A ja czekam na TWOJE opowiadanie.
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 
W ciągu kilku tygodni poznałam cudowne dziewczyny: Edytę, Asie, Dominikę, Siewko, Michalinę, Świerad, nie spodziewałam się , że was poznam^ ^
No i moją Hokari i Rei z pingera, lubię te nasze rozmowy na gg. Ten rok zapowiada się ciekawie muszę szczerze powiedzieć. Za tydzień może spotkanie z Iwetą z forum o Darach Anioła<3
Może zaplanowanie obozu z moją Weroniką także z forum xd i spotkanie w któryś w weekend xd
A tu macie moją okropną buzię
 

monaliz
 
superxjunior
 
i co małpo jedna;P
Joon jest mój i tylko mój^ ^
on się dla mnie tak rozbiera;P
  • awatar Hokari~: po 1. to on jest mój,a po 2 jak chcesz wiedzieć leży na mnie i...*ugh*
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
Było super, poznałam trzy fajne dziewczyny^ ^ Miałyśmy niezłe odpały. Najpierw jak byłyśmy w trzy poszłyśmy do Biedronki. Ala jęczała przez całą drogę, bo wcześniej biegła na przystanek ze sklepu. Później trochę z przystanku do Angeli do domu. Posiedziałyśmy trochę i do sklepu. Szłyśmy, a ta malowała po drodze paznokcie i nam rapowała xd Miałyśmy w trzy iść odebrać moją Asię z przystanku,a ta się uparła, że poczeka w klatce. I tak sobie Ala siedziała przez 30minut w klatce. Nakładałyśmy ładnie lody do takich ładnych szklanek, kucharz Ala udekorował ślicznie, wkładamy do lodówki, a tu nie ma miejsca. Jednego postawiłyśmy na innej półce i Angela otwiera lodówkę i bum. Lód na ziemi. Kto zbierał go rękoma? Oczywiście ja. Było naprawdę fajnie.
  • awatar Avren: Wielki podziw dla niej, że szła i malowała paznokcie równocześnie xD Fajnie, że miałaś udany dzień ;)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›